۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

فروش لپ تاپ اچ پی 2

فروش لپ تاپ
 
امروز اچ پی از دو محصول جدید خود که قرار است به زودی وارد عرصه فروش لپ تاپ بشوند، پرده برداری نمود. این دو محصول که از سری جدید لپ تاپ های اچ پی می باشند، دارای کارایی بالا و فوق العاده پرقدرت می باشند. امروز به معرفی این دو محصول و مروری مختصر اما مفید بر این سیستم ها می اندازیم.
   
لپ تاپ اسپکتر hp سری (14-3200)
 
لپ تاپ اسپکتر hp سری (14-3200) از سری لپ تاپ هایی است که به تازگی وارد بازار فروش لپ تاپ شده است و دارای 18 ماه گارانتی ایران اچ پی می باشد. این لپ تاپ که دارای ویندوز 8 از نوع پردازنده (Core i5) می باشد در کل 1.7 کیلو گرم وزن دارد با حافظه رم 4 گیگابایت از نوع دی دی آر 3 بوده و بیشترین فضایی را که حافظه رم استفاده می کند 8 گیگابایت است. هارددیسک این لپ تاپ GB SSD 128 و درایو نوری No ODD می باشد. این لپ تاپ بخاطر داشتن صفحه نمایش 14 اینچی از نوع LED و وزن سبک و نیز با دارا بودن باتری 4 سلولی با عمر بیش از 9 ساعت جزء یکی از سری های برتر لپ تاپ hp در بازار فروش لپ تاپ محسوب می گردد. از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود؛
وب کم، حسگر اثر انگشت، برند اسپیکر داخلی دو بانده به همراه ساب ووفر، تاچ پد مالتی تاچ با دکمه خاموش و روشن، صفحه کلید با ابعاد کامل با قسمت اعداد مجزا، شبکه LAN، شبکه بی سیم Wireless، بلوتوث، یک عدد پورت usb 2.0، یک عدد پورت usb 3.0، پورت HDMI، پورت Ethernet.
این لپ تاپ با داشتن رنگی نقراه ای و وزنی سبک به راحتی قابل حمل و نقل می باشد در حالیکه نمایی بسیار زیبا و شکیل دارد، شما می توانید از آن در دانشگاه و یا سرکار خود از آن استفاده نمایید.
و اما دومین لپ تاپی که اچ پی به تازگی از آن پرده برداری نمود و قرار است به زودی پا به عرصه فروش لپ تاپ بگذارد.
 
لپ تاپ انوی hp سری (6-1253)
 
این لپ تاپ به مانند قبلی از 18 ماه گارانتی ایران اچ پی برخوردار می باشد و نیز از ویندوز 8 بهره می برد. نوع پردازنده این سیستم Core i7 می باشد که از مدل قبلی دو شماره بیشتر است و این مزیت خوبی به شمار می آید. وزن این لپ تاپ 2.3 کیلوگرم می باشد و حافظه رم این سیستم 8 گیگابایت است. بیشترین فضایی که رم اشغال می کند 16 گیگابایت بوده و دارای هارددیسک 500 گیگابایتی با درایو نوری No ODD است. اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ از نوع LED و سه بعدی Full HD می باشد.
ازدیگر امکانات این لپ تاپ می توان به موارد زیراشاره نمود:
وب کم، برند اسپیکر داخلی دو بانده به همراه ساب ووفر، تاچ پد مالتی تاچ با دکمه خاموش و روشن، صفحه کلید بدون اعداد مجزا، شبکه LAN، شبکه بی سیم Wireless، بلوتوث، یک عدد پورت usb 2.0، دو عدد پورت usb 3.0، پورت HDMI، باتری 6 سلولی.
این لپ تاپ که به رنگ سیاه می باشد، یکی از مجهزترین و دوست داشتنی ترین سری لپ تاپ های موجود در بازار فروش لپ تاپ است و تمامی ظرایف لازم برای اتلاف عنوان لوکس در آن به کار گرفته شده است. امکاناتی که ذکر شد سبب شده که این سیستم در نوع خود بی نظیر باشد و کلاس خود را در بین رقیبان همچنان حفظ نماید.
دوستان عزیز همیشه همراه اچ پی، از شما خواهشمندیم تا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. با تشکر ایران اچ پی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر